Το Άγιο Πνεύμα είναι ένα από τα πρόσωπα της Αγίας Τριάδας και είναι ένα στην ουσία με τον Πατέρα. Οι ορθόδοξοι Χριστιανοί ομολογούν επανειλημμένα: "Και πιστεύω στο Άγιο Πνεύμα, τον Κύριο, τον Δώρο της ζωής, ο οποίος προχωρά από τον Πατέρα, ο οποίος μαζί με τον Πατέρα και τον Υιό λατρεύεται και δοξάζεται". Ονομάζεται «υπόσχεση του Πατέρα» (Πράξεις 1: 4), που δόθηκε από τον Χριστό ως δώρο στην Εκκλησία, για να εξουσιοδοτήσει την Εκκλησία να υπηρετήσει τον Θεό (Πράξεις 1: 8), να θέσει την αγάπη του Θεού στις καρδιές μας Ρωμαίους 5: 5) και να μεταδώσουμε πνευματικά δώρα (Ι Κορινθίους 12: 7-13) και αρετές (Γαλάτες 5:22, 23) για Χριστιανική ζωή και μαρτυρία. Οι ορθόδοξοι χριστιανοί πιστεύουν ότι η βιβλική υπόσχεση ότι το Άγιο Πνεύμα δίνεται μέσω χρίσματος (χρίσματος) κατά το βάπτισμα (Πράξεις 2:38). Πρέπει να μεγαλώσουμε στην εμπειρία μας για το Άγιο Πνεύμα για το υπόλοιπο της ζωής μας.
Βάπτισμα
Το βάπτισμα είναι ο τρόπος με τον οποίο ένα άτομο είναι πραγματικά ενωμένο με τον Χριστό. Η εμπειρία της σωτηρίας ξεκινά στα νερά του βαπτίσματος. Ο Απόστολος Παύλος διδάσκει στη Ρωμαίους 6: 1-6 ότι στο βάπτισμα βιώνουμε τον θάνατο και την ανάσταση του Χριστού. Σε αυτήν οι αμαρτίες μας αληθώς συγχωρούνται και είμαστε ενεργοποιημένοι από την ένωση μας με τον Χριστό για να ζήσουμε μια ιερή ζωή. Η Ορθόδοξη Εκκλησία εφαρμόζει βάπτισμα με πλήρη εμβύθιση.
Η Νέα Γέννηση είναι η παραλαβή της νέας ζωής
Είναι ο τρόπος με τον οποίο αποκτάμε είσοδο στη βασιλεία του Θεού και στην Εκκλησία Του. Ο Ιησούς είπε: «Αν δεν γεννηθεί από το νερό και το Πνεύμα, δεν μπορεί να εισέλθει στη βασιλεία του Θεού» (Ιωάννης 3: 5). Από την αρχή, η Εκκλησία έχει διδάξει ότι το νερό είναι το νερό του βαπτίσματος και το Πνεύμα είναι το Άγιο Πνεύμα. Η νέα γέννηση εμφανίζεται στο βάπτισμα όπου πεθαίνουμε με τον Χριστό, θάβονται μαζί Του και αναστηθούν μαζί Του στο νεογέννητο της ανάστασής Του, συνενωμένοι μαζί Του στην δοξασμένη του ανθρωπότητα (Πράξεις 2:38 · Ρωμαίους 6: 3- 4). Η ιδέα ότι είναι "αναγεννημένη" είναι μια θρησκευτική εμπειρία που ξεχωρίζει από το βάπτισμα είναι μια πρόσφατη και δεν έχει καμία βιβλική βάση.
Η Μαρία ονομάζεται Θεοτόκος
Mary is called Theotokos, meaning "God-bearer" or "the Mother of God," because she bore the Son of God in her womb and from her He took His humanity. Elizabeth, the mother of John the Baptist, recognized this reality when she called Mary, "the Mother of my Lord" (Luke 1:43). Mary said of herself, "All generations shall call me blessed" (Luke 1:48). So we, Orthodox, in our generation, call her blessed. Mary lived a chaste and holy life, and we honor her highly as the model of holiness, the first of the redeemed, the Mother of the new humanity in her Son. It is bewildering to Orthodox Christians that many professing Christians who claim to believe the Bible never call Mary blessed nor honor her who bore and raised God the Son in His human flesh.
Prayer To The Saints
Prayer To The Saints is encouraged by the Orthodox Church. Why? Because physical death is not a defeat for a Christian. It is a glorious passage into heaven. The Christian does not cease to be a part of the Church at death. God forbid! Nor is he set aside, idle until the day of judgement.
Hello. Praise the Lord.
ReplyDelete"Mary lived a chaste and holy life, and we honor her highly as the model of holiness, the first of the redeemed, the Mother of the new humanity in her Son."
From your words, please answer me these 3 questions:
1) did Mary lived a holier life than Jesus?
2) did Mary ever did a single sin?
3) who is more holier Mary or Jesus
Thanks
You shouldn't be asking me that. Jesus's without any sin.
DeleteAll humans inherit Adam & Eve....
Delete